info@differenta.bg (Тук сме за вас)

Модна консултация

Как да процедираме правилно при смяна на стоките?

  17. 02. 2017      Запитвания за различни

Можете ли да ми посъветвате как да процедираме правилно при смяна на стоките? Все още ли имам претенции към него? Миналата седмица купих девойчетата на девойката на момиче, но не разбрах правилния размер. Роклите са красиви, дъщерите определено ще бъдат прилични, но трябва да ги заместя за по-големи. Благодаря ви.


Клара Сметанова

Отговор

Здравейте,

Имате право да обменяте в рамките на 14 дни от получаването на пратката . Имайки предвид, че сте взели пратката миналата седмица, разбира се, ще се радваме да сменим размера. Необходимо е обаче роклята да се изпрати обратно в първоначалното състояние, т.е. с етикети, за предпочитане в оригиналната опаковка. Разбира се, ако вече сте нарушили опаковката, опаковайте я по свое усмотрение, за да може тя да бъде закупена отново от друг родител за вашата малка принцеса.

Облечи момичето

Разбира се, ние крием по-голям размер на вашата рокля на вашето име, така че друг родител да не го купува отново. Не се страхувайте, когато този размер изчезне от магазина. Ще ви помолим да изпратите обвитата рокля на нашия адрес, който е посочен в контактите на www.different.cz или в долната част на фактурата. Това е адресът за обмен / връщане на стоките. Заедно с роклята, изпратете ни фактурата, която сте получили с тях. Имате копие в имейла. Във фактурата посочете защо връщате дрехите си , какво променяте и колко искате да имате двоен контрол. В случай на възстановяване, номерът на сметката се въвежда във фактурата.

Веднага след като пакетът пристигне от вас, в рамките на 14 дни от получаването на имейл ще получите имейл и ние ще обменим или възстановим сметката Ви. Надяваме се, че сте ясни за това и ние желаем вие и вашата дъщеря нови Desigual рокли да бъде просто забавно.

Добър ден. Никол за Different.cz

Този сайт използва за предоставяне на услуги, персонализиране на реклами и анализ на трафика файл cookie. Научете повече