-20 % с код DIFFERENTA20 Свършва за 67 часове 35 минути
info@differenta.bg (Jesteśmy tutaj dla Ciebie)

Мога ли да плащам с кредитна карта

Всеки превозвач предлага различни опции за плащане, така че е добре да получите информация директно от конкретен доставчик.

Можете да проверите наличността на платежен терминал във вашия клон на DPD Speedy : https://www.speedy.bg/bg/track-shipment

PPL предлага възможност за плащане в брой не само в брой, но и с кредитна карта . Тази услуга не се начислява на получателя. Те могат да бъдат платени от всички общи платежни карти, издадени в Чешката република.

Независимо дали можете да платите с платежна карта във вашия клон на DPD Speedy, можете да намерите следната връзка: https://www.speedy.bg/bg/speedy-offices

 

Как опаковаме ?

С любов и грижа.

  • Ние внимателно преглеждаме всеки продукт преди доставката. Използваме пълнители, за да оцелее и след падането на кутията на земята.
  • Опитваме се да рециклираме опаковъчните материали, за да не натоварваме природата. Можете да разпознаете рециклираната кутия, като кликнете върху стикера "Кутия за пътници".
Но дори и ако открихте проблем, уведомете ни сега. Обещаваме да решаваме всичко, за да ви удовлетворим.
                         

Искам да направя рекламация на стока. Как мога да го направя?

В случай на рекламация, изпратете стоката обратно заедно с копие на фактурата и опишете дефекта на пратката.
Адресът е:

ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO)
ID 94877590
Офис ЕКОНТ РУСЕ ДРУЖБАРУСЕ 7000, бул.Васил Левски 4

Ще се опитаме да разрешим вашата рекламация възможно най-бързо. Моля, имайте предвид, че ние не сме производител, а продавач. Всяка рекламация трябва да решим директно с производителя, с което може да се удължи времето за рекламация. Независимо от това, никога няма да надвишава 30 дни, дадени от закона.

Ще бъдете информирани с имейл или от представител на сектор обслужване на клиенти за начина, по който е решена вашата рекламацията.

Връщам стоката обратно. За колко дълго мога да очаквам възстановяване на средствата?

Не ви удовлетворява покупката? Попълнете нашият формуляр за връщане -> ТУК 
  • Може  да върнете или замените вашите стоки в рамките на 14 дни от датата на доставяне.
  • За обувките, молим - върнете ни ги в не повредена и не налепена оригинална кутия.
  • *Адресът за изпращане е:


Получател- ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO) ID 94877590

До офис ЕКОНТ РУСЕ ДРУЖБА
РУСЕ 7000, бул.Васил Левски 4

Имате ли всичко на склад?

ИМАМЕ ВСИЧКИ СТОКИ НА СКЛАД и ги изпращаме без ненужно забавяне. Ние гарантираме качеството и оригиналността на всяко парче, защото искаме да имате истинската модна радост веднага и без притеснения.

Ако изберете лично да си вземете стоката от магазина ни в Пилзен, изчакайте само на потвърждаващ имейл, че вашата стока е приготвена.