Чувствайте се свободни да пролетите!Чувствайте се свободни да пролетите!Влюбит се
fb
info@differenta.bg (Тук сме за вас)

Мога ли да плащам с кредитна карта

Всеки превозвач предлага различни опции за плащане, така че е добре да получите информация директно от конкретен доставчик.

Можете да проверите наличността на платежен терминал във вашия клон на DPD Speedy : https://www.speedy.bg/bg/track-shipment

PPL предлага възможност за плащане в брой не само в брой, но и с кредитна карта . Тази услуга не се начислява на получателя. Те могат да бъдат платени от всички общи платежни карти, издадени в Чешката република.

Независимо дали можете да платите с платежна карта във вашия клон на DPD Speedy, можете да намерите следната връзка: https://www.speedy.bg/bg/speedy-offices

 

Как опаковаме ?

С любов и грижа.

  • Ние внимателно преглеждаме всеки продукт преди доставката. Използваме пълнители, за да оцелее и след падането на кутията на земята.
  • Опитваме се да рециклираме опаковъчните материали, за да не натоварваме природата. Можете да разпознаете рециклираната кутия, като кликнете върху стикера "Кутия за пътници".
Но дори и ако открихте проблем, уведомете ни сега. Обещаваме да решаваме всичко, за да ви удовлетворим.
 

 

Искам да направя рекламация на стока. Как мога да го направя?

В случай на рекламация, изпратете стоката обратно заедно с копие на фактурата и опишете дефекта на пратката.
Адресът е:

Different.cz
Šimerova 3
Plzeň, 30100

Ще се опитаме да разрешим вашата рекламация възможно най-бързо. Моля, имайте предвид, че ние не сме производител, а продавач. Всяка рекламация трябва да решим директно с производителя, с което може да се удължи времето за рекламация. Независимо от това, никога няма да надвишава 30 дни, дадени от закона.

Ще бъдете информирани с имейл или от представител на сектор обслужване на клиенти за начина, по който е решена вашата рекламацията.

Връщам стоката обратно. За колко дълго мога да очаквам възстановяване на средствата?

Винаги ще връщаме парите възможно най-скоро, не по-късно от 14 дни след доставяне на стоката обратно на нашия адрес:  

Different.cz
Šimerova 3
Plzeň, 30100

Ние наистина правим всичко възможно, така че моля, бъдете търпеливи и се свържете с нас само, ако парите не бъдат върнати във вашия профил в рамките на този период.

В никакъв случай не трябва да се притеснявате за парите си. За това свидетелстват десетки хиляди наши доволни клиенти още от 2008 година.

Имате ли всичко на склад?

ИМАМЕ НА СКЛАД всички стоки и ги изпращаме практически почти веднага. Поръчките до 12:00 часа обикновено се доставят в същия работен ден . Времето за доставка обикновено е 1-2 работни дни.

Ако изберете лично да си вземете стоката от магазина ни в Пилзен, изчакайте само на потвърждаващ имейл, че вашата стока е приготвена.

Този сайт използва за предоставяне на услуги, персонализиране на реклами и анализ на трафика файл cookie. Научете повече